ANASAYFA EN YENİLER ERKEK KADIN ÇOCUK HEDİYELİK ÜRÜNLER BAKIM ÜRÜNLERİ
(0)
Müşteri Hizmetleri
 
Gizlilik ve Güvenlik
Sıkça Sorulan Sorular
Teslimat ve İade
Satış Sözleşmesi
Üyelik Sözleşmesi
Ayakkabı Kullanım Kılavuzu
  • Şifremi unuttum? Ne yapabilirim?
Eğer şifrenizi unuttuysanız “Üye Girişi” bölümünden e-posta adresinizi girerek “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayınız. Şifreniz otomatik olarak mail adresinize düşecektir.
 
  • Sipariş verdikten sonra ürün ne kadar zamanda elime geçer?
Yurt içinden vermiş olduğunuz siparişleriz en geç 7 iş günü içerisinde elinize geçmiş olur. Fakat ürünlerinize genellikle bu süreden çok daha kısa bir sürede ulaşmış olursunuz.
 
  • Kargo ücreti nedir?
Yurt içinden vermiş olduğunuz bütün siparişlerde kargo ücretsizdir. 
  • Siparişlerimi nasıl ödeyebilirim?
Siparişlerinizi Akbank, Garanti, İş Bankası veya Yapı Kredi kredi kartlarınızla ödeyebilirsiniz. Bunun dışında ödeme ekranında "Havale ile Ödeme" seçeneğini tıklayarak ödemenizi havale yaparak da gerçekleştirebilirsiniz.
 
  • Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?
Satın almış olduğunuz ürünü değiştirmek için sitenin alt kısmında “Müşteri Hizmetleri’nden  “İletişim” bölümünü seçerek “Mesajınız” kısmına değiştirmek istediğiniz ürünün kodunu ve sipariş numaranızı yazınız. Bu aşamadan sonra sizinle merkezden sizinle iletişime geçilerek işleminiz gerçekleştirilecektir.
 
  • Satın aldığım ürünü kaç gün içinde iade edebilirim?
Satın almış ürünü hiçbir şekilde kullanılmamış olmak şartıyla 15 gün içerisinde değiştirebilirsiniz. Ürünün kusurlu olması durumunda ise Tüketici Kanunu gereği bu süre 30 güne çıkmaktadır.
 
  • Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum, ne yapabilirim?
Satın almış olduğunuz ürünü iade etmek için sitenin alt kısmında “Müşteri Hizmetleri’nden  “İletişim” bölümünü seçerek “Mesajınız” kısmına iade etmek istediğiniz ürünün kodunu ve sipariş numaranızı yazınız. Bu aşamadan sonra sizinle merkezden iletişime geçilerek işleminiz gerçekleştirilecektir. Ödemiş olduğunuz tutar bankanıza gün içinde iade edilecektir. Bundan sonraki sürecin hesabınıza yansıması tamamen bankanızla alakalıdır.
 
  MÜŞTERİ HİZMETLERİ 444 1 862 (TNC)
Facebook Twitter Instagram Pinterest
KURUMSAL
Mağazalarımız
Bayilik Başvurusu
İletişim
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Sıkça Sorulan Sorular
Teslimat Ve İade
Ayakkabı Kullanım Kılavuzu
KULLANICI İŞLEMLERİ
Üyelik
Üye Giriş
Şifremi Unuttum
Sipariş Takip
GİZLİLİK & KULLANIM
Gizlilik Ve Güvenlik
Satış Sözleşmesi
Üyelik Sözleşmesi
KATEGORİLER
     
KORGÜN

Pikare 2017