TESLİMAT KOŞULLARI

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size kargo takip numarasını içeren e-mail
gönderilecektir. Bilgilendirme sonrasında siparişinizi Sipariş Takip bölümünden
rahatça takip edebilirsiniz. Siparişlerinizin gönderimi için Yurtiçi Kargo ile
çalışmaktayız; https://www.yurticikargo.com/tr adresinden kargo takip
numaranızı girerek de kargonuzu takip edebilirsiniz. Dilerseniz 0850 800 08 62 Tamer
Tanca Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da kargonuz hakkında detaylı bilgi
alabilirsiniz.

tamertanca.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?

www.tamertanca.com.tr gönderim ağı, Yurtiçi kargonun teslimat sağladığı yurt içindeki tüm bölgeleri
kapsar.

Standart Teslimat: Gönderim hizmetleri ve ücretleri nelerdir?

Paketiniz size hafta içi mesai saatleri içerisinde ulaştırılacaktır. *Farklı bir adrese gitmesini
istediğiniz faturalar için gönderim ücreti alınmamaktadır. Tüm fiyatlara KDV dahildir.

Siparişim ne kadar sürede gönderim adresine ulaşır?

Siparişleriniz en geç 3 veya 5 iş günü içerisinde kargo firmasına paketlenmiş olarak teslim edilir.
Kargo gönderim süreleri gönderim iline göre farklılık göstermektedir. (Kampanya ve İndirim dönemleri hariçtir.)

Siparişim gecikirse ne yapmalıyım?

[email protected]
adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama ile e-mail
gönderebilir ya da 0850 800 08 62 Tamer Tanca Müşteri Hizmetleri’ni arayarak
gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

Siparişimi kimler teslim alabilir?

Siparişiniz, belirtilen adreste teslim almayı kabul eden herhangi birisine teslim fişinin imzalanması
karşılığında teslim edilir. Siparişinizi verdikten sonra alıcı değişikliği
yapmak isterseniz, siparişiniz kargo firmasına teslim edilmesinden sonra alıcı
değişikliği yapılabilir. [email protected] adresinden veya 0850 800 08
62
Tamer Tanca Müşteri Hizmetleri’nden bu konuda destek alabilir, gerekli
düzeltmeyi yaptırabilirsiniz.

Teslimat adresine kargo şubesini yazabilir miyim?

Çalıştığımız kargo firması Yurtiçi Kargo, siparişlerinizin güvenliğinin ve nitelikli takibinin
sağlanabilmesi için sadece adrese teslim yapmaktadır.

Teslimat adresinde alıcı bulunamazsa ne olacak?

Adreste alıcı bulunamadığında kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakır ve takip eden
ilk iş günü içerisinde 2 kez uğrar. Bu süreç zarfında teslimatın bir kez daha
yapılamaması durumunda, paketiniz YURTİÇİ KARGO şubesinde en fazla 3 gün
bekletilecek, gelip teslim almadığınız takdirde siparişiniz Tamer Tanca
deposuna geri gönderilecektir. Siparişinizin tekrar gönderilmesi için bizlere
[email protected] adresinden veya 0850 800 08 62 Tamer Tanca Müşteri
Hizmetleri’nden ulaşınız.Siparişiniz için bizimle temasa geçmediğiniz takdirde,
siparişiniz 1 ay sonra iade olarak kabul edilecek ve para iadeniz kredi
kartınıza yapılacaktır.

Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

Teslimat adresini siparişiniz henüz teslimat için verilmediyse değiştirebilirsiniz.
Hesabım > Siparişlerim sayfanızdan siparişinizin takibini yapabilirsiniz.
Dilerseniz, 0850 800 08 62 Tamer Tanca Müşteri Hizmetleri'nden veya
[email protected] adresinden bize ulaşabilir ve gerekli değişikliği
iletebilirsiniz.

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka
kontrol etmelisiniz. Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece,
faturalarıyla beraber gönderilir.*Fatura veya irsaliye, gönderinizin bulunduğu
pakete ilişik olarak gönderilir. Lütfen faturalarınızın varlığını ve
doğruluğunu kontrol ediniz.*Hediye siparişlerinizde, talebe bağlı olarak,
fatura sipariş ile birlikte gönderilmeyebilir.

Siparişimin faturası gelmediğinde veya paketi hasarlı/şüpheli olduğunda ne yapmalıyım?

Siparişinizin teslimi sırasında, ürünü teslim almadan önce mutlaka paketi kontrol ediniz. Eğer
pakette herhangi bir bozulma (yırtılma, patlama, ezilme, ıslanma vb.) ya da
şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. İlgili görevliden
hasar tespit tutanağı tutmasını isteyip, en kısa sürede Müşteri Hizmetleri
Yetkilimiz ile iletişime geçiniz. Hasar tespit tutanağı hazırlanırken
görevlinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat ediniz. Kargo tazmini konusunda
sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo görevlisi ile
geri göndermenizi rica ederiz. Tutanak tutturmanız, ürün değişimi ve iadesi
süreçlerinde size yardımcı olacaktır. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan
eksik ürün, yanlış ürün veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı ya da
ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Eğer ayrı gönderilmesini talep etmemenize rağmen faturalarınız size
siparişinizle beraber teslim edilmediyse, lütfen ilgili görevliden faturanızı
isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye
tutanak tutturarak durumu en kısa sürede 0850 800 08 62 Tamer Tanca Müşteri
Hizmetleri’ne bildiriniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR